smile bitch tears won't make it better

ca 5 minuter efter att jag skrivet det förra inlägget så ringer erica
- asså det kommer ingen buss, jag tror jag står på fel ställe. (3 minuter kvar tills bussen ska gå)
- aha, men vart står du då? (lite halvt panikslagen..)
- rocksjön..
- men går inte 101;an där då? eller vad står det?
- jag vet inte
- men lääääs!!
haha, men det gjorde den ju inte.. så jag
- men spring till en annan busshålplats då!!
- vart?
- bara spriiiiing!!

så hon missade ju bussen helt, sprang åt fel håll och allt vad hon nu gjorde :) bönner hittar inte i stan haha ♥
men sen så skulle hon iaf gå in till stationen och vänta på bussen där, men vad tror ni hon gjorde då !?
gick åt helt fel håll!!!

så vi åkte och hämtade henne och skjutsade henne till gränna ist ;) haha, så söt är hon!


random bild o.O

nu blir det tv'n för min del, och en fet påse godis. puss

Kommentarer
Postat av: ericaistheshit

hahah! jag och stan XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0