massa nytt i garderoben!

är på så dåligt humör, lite halv deppig och lite små ledsen.. blir alltid så när jag är hemma. alla här gör mig alltid så jävla ledsen, så osäker, känner mig alltid dum när jag är här. hatar att komma hem. verkligen hatar det.

imorgon så ska vi iaf åka till rosenlund med skolan, wihoo hehe ne men det är ju väldigt mycket roligare än att sitta i ett klassrum med störda lärare? ;) fast det är ju sådär kul att man ska simma i en halv timme.. och sen så är det typ ingen i min klass som vill bada ju, men nessan ska med vare sig hon vill eller inte!! mohaha

btw så har jag varit hos syster hela dagen, och fyfan vad bra hon är! hon gör mig alltid glad, vi är så galet lika ibland. och hon har skänk halv sin garderob till mig. måste verkligen vissa er sedan vilka as snygga grejer jag har fått!! så glad blev jag, tacktacktack ♥


smakprov på att utav 4 (!) par skor som jag fick..


Kommentarer
Postat av: nessan :)

vadå inte ville ?! :o du vill ju inte bada fastän jag bönade o bad på mina bara knän , HAHAHAHHA :D

2010-11-17 @ 14:32:07
URL: http://vvanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0