gott nytt år <3

bara en halvtimme kvar på tvåtusentio nu. sjukt. vilket stört år det har varit, verkligen, jag har förendrats så galet mycket det här året. det har nog varit både det bästa och värsta året någonsin. men fyfasen vad mycket jag har lärt mig, och vad mycket jag har upplevt. tack världens finaste vänner för att ni har stöttat mig under det här året, ni är beeest!

hehe, ska sluta tjata och gå ut och fira det nya året med bästis, kan det bli bättre än att fira nyår med värdens bästa vän? hihi, nu ska vi springa ut och kolla på raketer. pussssssssssssssss & gott nytt år ♥


älskling <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Gumman, bara så du vet så betyder du så sjukt mycket för mej. Du är den finaste vännen på denna jord! Jag var bästis med en jag trodde skulle vara den bästa som finns (jennifer) Men jag hade helt jävla fel! Du är den bästa! Du är den vän jag vill ha med mig genom hela mitt liv! När ditt hjärta slutar slå, slutar mitt också. För mitt hjärta slår för dig gumman! Du är min allra bästa vän och jag vill bara säga till dej: Tack för ett underbart 2010 med dig, det har varit riktigt kul och det blir något jag aldrig kommer glömma!

p.s I Love You♥

2011-01-01 @ 21:36:28
URL: http://blondinlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0