äta bör man annars dör man. äta gör man ändå dör man



gick nyss ner till busshållplatsen för att vänta på bussen.. så tar jag upp mobilen och kollar på klockan, och så hade jag gått ut en timme för tidigt!! haha, så jäkla blåst :)

men nu sitter jag iaf här (på mitt skrivbord..?) och väntar på att tiden ska gå lite fortare så att jag kan ta bussen in till stan och möta Lina. hon ska komma hit idag och stanna hela helgen! så underbart, har så mycket att snacka om med henne och jag blir ju alltid så glad av att vara med min sötnos. känns som om det kommer bli en skitbra helg verkligen!

men ska inte sitta här och babbla nu, måste få i mig lite käk innan jag springer ner till bussen igen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0